Lugn kväll!

Idag är det så lugnt och skönt här hemma, både barn och karl hade somnat innan klockan blev halv åtta! Jätteskönt att ha en lugn kväll för sig själv ibland. Det var som när jag åkte och handlade igår kväll utan några barn. Jag kände mig så.. fri! Allt gick så snabbt och jag stannade till en stund hos Petra och det var inte ens krångligt! Men det kändes hela tiden som att man hade glömt kvar ett barn någonstans. Man måste nog åka iväg lite ibland för att inte glömma bort att uppskatta det man har. (Låter som att jag var på månen. Jag var faktiskt bara på Viberga.)

Idag har varit en jätte jobbig dag av diverse anledningar och jag känner att jag har en hel del att klara ut. Därför var det helt underbart skönt att köra ett Flowing pass. Det var redan klockan fem så jag och Björn tog bara ett skiftbyte med barnen så stack jag iväg. Det blev första gången jag provade Flowin idag (jag kom aldrig iväg när jag skulle gå sist) och det var kul men jobbigt. Det jag upptäckte var att jag inte kan spänna mage och bäcken! Hur mycket jag än försökte så spände jag mig bara någon helt annanstans. Så nu blir det att hårdträna!

Vi var på BVC idag med Tuvan. Nu vägde hon 8620 g och var 70,5 cm lång. Hon fick också sina 6 månaders sprutor.  


Kommentarer
Postat av: Clara

Vi måste flowa ihop någon dag =)

2008-12-18 @ 15:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0