Världens bästa sagoläsare?

*gäsp* Har precis vaknat. Jag läste saga för Melwin och Tuva samtidigt idag. Björn kom också och la sig och det slutade med att vi somnade allihop. Jag vaknade till efter ett par timmar, men de andra sover fortfarande. Så söta så =)

Annars fortsätter jag att gömma mig inomhus med mina svinkoppor. Efter en titt på utetermometern mår jag inte så dåligt för det, det är ju massa minusgrader ute! Det som är lite tråkigt är att jag så gärna skulle vilja gå lite på rean, hitta något till nyår.Men vi får se om det ser lite bättre ut imorgon.

Imorgon bitti ska vi till läkaren igen med Tuvas hosta. Något bättre är den nog, men den är inte bra! Jag tror nog inte att det finns något de kan göra direkt, men det är ändå skönt att de lyssnar så man vet att allt är som det ska.

Nu är det i alla fall bestämt att vi ska vara hemma nyår med bra sällskap. Nu gäller det bara att få ihop maten med alla olika behov och viljor, men det blir nog bra till slut!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0