Dumpad

Ikväll är jag helt själv. Barnen sover och B är på lagfest. Visst hade jag valmöjligheten att följa med, men Tuva är så pass liten än och så viktigt är det inte för mig. Känns bättre att gå ut om jag vet att hon är hemma med sin lilla papps. Så jag sitter här med världens största fruktsallad, Dansbandskampen i bakgrunden och har faktiskt Expekt Poker igång också. Så jag har det ganska bra ändå =)

Lillebror Jim och hans kompis Viktor ringde förut och ville ta med sig Melwin ut. Tycker att det är så gulligt av de mullriga hårdrockslyssnande tonårsgrabbarna att vilja gå ut och leka med lille vild. De är så ansvarsfulla och duktiga, precis som jag var i den åldern *hrm*

Ja jag har ju knappt varit utanför dörren idag, så det finns inte så mycket att säga. Lägger upp lite bilder istället!

Mitt "lördagsgodis"

Melwin och morbror Jim

Melwin och Viktor

Tjejjan har börjat hoppa i hoppgungan

Tuva med sin gudmor Elina, som var på besök i veckan

Melwin visar sin mjukare sida

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! Trevligt att du tittade in. Allt bra med dig? Kul att ha en till blogg att läsa. Har fått blogg mani :) Söta barn du har men med en sån söt mamma kan det ju inte bli annat ;) Kramar

2008-11-09 @ 11:39:53
URL: http://victoriateodorsson.blogg.se/
Postat av: elina

....varken jag eller tuva ser särskilt lyckliga ut ha ha. Vi kanske skulle pröva att le nästa gång =D

2008-11-09 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0