En liten anekdot..

Igår var Melwin på ett uruselt humör hela eftermiddagen. Jag bar honom en bit och det var när jag skulle sätta ner honom igen som allting började. Hans tröja fastnade i en knapp på min jacka varvid den redan sura killen blir helt galen! Han sliter, drar och skriker "Släpp mig!". Jag i min tur får ett skrattanfall så jag knappt kan stå upp. Mitt upp i allt börjar vagnen rulla iväg nerför backen vi stod i. Jag måste naturligtvis springa efter och drar då med mig Melwin som fortfarande sitter fast i mig. Till slut kommer Björn ut ifrån toaletten och hjälpte oss loss. Haha han var helt galen, min lilla surbulle.. 


Kommentarer
Postat av: Clara

Haha, vad roligt!

Ser det lixom framför mig =)

2008-11-06 @ 21:17:56
Postat av: Elina

Känns som det saknas nåt =D

2008-11-07 @ 18:21:50
Postat av: Emma

Okej, jag höll en liiten detalj för mig själv ;o)

2008-11-07 @ 19:22:32
URL: http://emmaskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0