Föräldraledighet = fördummande?

Jag satt och läste igenom min blogg lite och insåg hur mycket stavfel och konstiga formuleringar jag faktiskt har skrivit. Jag har alltid varit väldigt noga med stavning och språk i skrift överhuvudtaget, men det verkar jag totalt ha tappat. Flera gånger har jag kommit på mig själv med att tveka över stavningen på såna enkla saker som jag aldrig annars skulle tveka över, till exempel ända istället för enda. Jag skyller allting på mammaledigheten! Inte konstigt att man blir lite dum, hjärnan segar ju ihop totalt! Tänk, de jag umgås med hela dagarna har en genomsnittsålder på 1,9 (?), Björn kommer hem på eftermiddagen men han är ju ingen intelligensstimulerare direkt (förlåt älskling). Jag städar, lagar mat, tar hand om barn, tränar - ingen hjärngympa överhuvudtaget! Jag måste börja plugga..  

Jag var i alla fall smartare än 96% av Expressens läsare, vad nu det säger

Kommentarer
Postat av: Petra

Jo jag känner ju igen det där så det var därför jag var tvungen att fråga om det var jag som inte hängde med... :-)

2008-11-12 @ 09:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0