Har ni sett?

Nu ligger mitt hem ute för allmän beskådning. Den ligger under bostadsrätter nu, men jag ska ringa och höra om de kan lägga in det under hus/villor också för jag har fått för mig att fler personer kollar där. Jag blev ganska nöjd med bilderna faktiskt, förutom att vårat trasiga badkar syns. Får se hur det hela utvecklar sig.

Igår var jag i skolan och pratade lite och det gick jättebra. Tuva charmade dem så det verkade inte vara några problem att få läsa distanskurser. Men jag har inte fått antagningsbeskedet än så jag ska väl vänta med att fira. Det blir lite fullt upp att plugga 50% samtidigt som jag är mammaledig, ev. flytt och så.. Men jag har klarat det förut och blir jag beviljad distanskurser bestämmer jag takt och fart helt själv, så länge allting är färdigt senast Juni. Och det fixar jag ju =) Det känns som allt flyter på bra nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0