Söndagkväll igen..

Så har ännu en helg passerat. De går så himla fort! Har dessutom haft besök hela helgen av min lillasyster Elin och kusin Annika. Det har varit jättemysigt att umgåtts med dem, även om man hade tänkt att hinna med hitta på lite mer tillsammans. Det blev mest bara att vi käkade godis och kollade på film.

Idag har jag och Melwin varit på gympa igen. Han tycker att det är så himla kul och det är skönt att han och jag har en sak som vi gör tillsammans själva. Sen att han skiter fullständigt i vad ledaren säger och kör sitt eget race, det är ju en annan sak.  

Usch, jag hade ju satt 20.00 som senast läggdags idag. Klockan ringer 02.30 inatt. Då är det bara att börja ge Tuva mat, sen ska vi göra iordning oss och åka mot Ullared! Helt crazy, skulle Tuva ha väckt mig klockan 5 så skulle jag gått och klagat hela dagen över hur trött jag var och att jag aldrig får sova. Men när det gäller att åka och handla så är det inga problem. Vinterkläder till barnen och julklappar står överst på listan. Ska bli kul att se hur familjen klarar sig utan mig, för visst är jag väl nästintill oumbärlig?

Sötaste.. 

Söta kusin Annika

Melwin fixar frillan..

Elin, Annika och baksidan av Tuva

Sällsynt här på bloggen: Moi!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0