Tillbaka!

Okej, jag har varit helt värdelös på uppdatering. Det är för att det enda jag kan tänka på är de där j***a husvisningarna. Det är så mycket jag vill göra innan, men som det känns nu får jag vara nöjd sålänge dammråttorna inte ligger där de syns. Jag har inte hört något från mäklaren än, så jag har ingen aning om hur intresset har varit hittills. Imorgon kommer ju som sagt annonserna ut i lokaltidningarna.

Björn stack iväg tidigt i söndags morse. Det känns lite tomt på kvällarna och när man ska gå och lägga sig, annars har jag inte hunnit känna efter så mycket. Det har varit fullt upp, i söndags var Elin här och åkte inte förrän sent på kvällen, igår till idag sov både lillebror och mamma över och inatt är Jessica och Hugo här. Imorgon kommer nog farmor och stannar några nätter. Jätteskönt, hon har lovat att vi skulle hjälpas åt med städning/rensning/barnen så att jag blir färdig till på tisdag.

Idag kom jag och Petra äntligen iväg på klapp och klang med småtjejjerna. Vi var där några gånger i början, men sen har det inte blivit av. Men idag gick vi och det märktes att Tuva var äldre än sist, hon tyckte att det var jätteroligt, bara skrattade hela tiden!

På eftermiddagen mötte vi upp Petra och Lova igen. Vi tog med oss lite varm oboy och stack till parken. Man får ju passa på att njuta av snön lite, imorgon skulle det ju bara bli blask igen. Blasket är nog det tråkigaste av alla väder.

Idag tänkte jag att Melwin och jag och Tuva skulle åka buss hem. Det är ju bara några kilometer, men Melwin tycker ju att det är så roligt och dessutom tar det såå låååång tid att gå någonstans i den här snön. Dels för att det är svårt att komma fram med vagnen och för att Melwin måste stanna och käka snö hela tiden. Så vi hoppade på bussen och när bussen stannade för att släppa av oss där vi hade plingat så vägrade Melwin gå av. Som tur är bor man ju på en väldigt liten ort, så då tänkte jag att vi kunde följa med bussen runt och hoppa av på tillbaka vägen. Vi hann inte åka många hållplatser så hade Melwin somnat! Fy det var inte kul att gå med honom biten vi hade hem sen när vi hade gått av bussen.
Men men, vi kom hem till slut och nu sover alla tre barnen, så nu ska jag väcka Jessica också =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0