Just another day

Imorse när klockan ringde sov båda barnen, så jag orkade verkligen inte väcka dem bara för att stressa iväg till dagis. Så vi var hemma idag. Har varit en jättelugn och skön dag, så jag har alltså inte mycket att skriva om. Stack iväg och tränade lite nu på kvällen. Så skönt att komma hem efteråt, ta en dusch och sen krypa ner och kolla på Desperate Housewives, One tree hill och The Hills. Tisdagar är så bra TV-dagar. 

På torsdag ska vi kolla en potentiell lägenhet. Om den var bra kunde de hålla den åt oss i tre månader. Det är så jobbigt, jag tror det kommer bli svårt att bli av med vårat radhus. Man vill ju liksom inte ta vilket skambud som helst!

Imorgon är Björn hemma. Han ska till "knädoktorn" igen, så han tog ledigt hela dagen. Hela familjen följer med in och käkar frukostbuffé, så gott! 



Melwin gjorde "matlåda" till pappa
  

Kommentarer
Postat av: Petra

Är det jag som är trög eller menar du att Melwin gjorde "matlåda" till pappa....???

2008-11-11 @ 22:39:54
Postat av: Emma

Det roliga är att jag precis satt och skrev mitt nästa inlägg om fördummande =)

2008-11-11 @ 22:55:01
URL: http://emmaskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0