Amsterdam

Tänkte googla lite och se vad Björn kunde hitta på i Amsterdam förutom att jobba. Detta hittade jag på Wikipedia:

"Amsterdam räknas som världens mest liberala stad. I ingen annan stad är det lika öppet när det gäller lätta droger, sex och prostitution. Stadens mest kända distrikt är Red-light district, hos nederländare känt som de wallen (vallarna). I Amsterdam finns det ungefär 230 så kallade coffee shops, ett slags café där det bland annat serveras cannabis, vilket är tolererat i Nederländerna under vissa omständigheter. Amsterdam har även en intensiv gaykultur med två stora områden med många klubbar och barer för homosexuella"

Han hittar nog på någonting =)

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej Emma, villken fin bligg! (haha blogg)

Och vad duktig du är på att uppdatera!

Nu är jag jätte trött måste gå och lägga mig bums!

Jobbade till halv 10 i kväll och så ska jag börja kl 6 i morgonbitti..puh!

Hörs snart!

Puss & Kram

2008-10-02 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0