Dophelg

Okej, det är bara att konstatera att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera här om helgerna. Den här helgen har det ju dessutom varit dop! Det gick jättebra och det är så himla kul att få träffa alla, samtidigt som man skulle vilja hinna få mer tid med alla. När det är man själv som håller i något så sitter man ju inte och pratar så mycket. Det kommer definitivt bli ett dop att minnas. Den andra som döptes gallskrek under hela gudstjänsten, sen sa prästen fel namn och var allmänt virrig. Så i Guds ögon heter nu Tuva Sara Sofie i mellannamn istället för Anna Sofia. Tur att skatteverket fått rätt uppgifter i alla fall.

Ibland är man verkligen så där duktig som man annars bara önskade att man vore. Det var jag igår! Jag satte mig med en stor bit smörgåstårta och var så himla trött, men så tänkte jag att "Nej! Jag vill inte gå upp imorgon bitti och det ser ut så här". Det stod ju påsar och presenter överallt. Så jag sorterade alla presenter, skrev upp på en lapp vad hon fått av vem och till och med la små lappar i alla smyckesaskar och skrev vem de var ifrån *ger mig själv en stooor klapp på axeln* 

Dessutom har jag ett väldigt bra tips till alla som går i dopplaner eller annan aktivitet som medför städning och iordningställande av lokal. Se till att sambon ska iväg på något som lockar efteråt. Jag torkade inte ett bord, sopade inte en centimeter av golvet och jag packade heller inte ner några doppresenter. Nej, jag hann knappt blinka så var allting färdigt och sambon satt någonstans och smuttade på en kall öl. 









ETT STORT TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER OCH FÖR ATT NI GJORDE 
TUVAS DOPDAG TILL EN MINNESVÄRD, BRA DAG!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0