Ett liv på paus

Nää, det går ju inte.. men det känns som det är så! Det är inte så att jag är dålig på att uppdatera - har liksom inget att skriva om! Känns som allt just nu bara är höstdepp och förkylningar. Men i helgen händer det lite i alla fall, min gulliga kusin kommer och hälsar på från Stockholm. Sen på måndag åker jag ju till Ullared och så länge man får shoppa går det ju inte att deppa?!

Melwin har börjat tjata om en mus. Jag vill absolut inte ha någon mus, men jag skulle kunna tänka mig en kanin kanske! Tänk vad mysigt alltså.. Dessutom har de inte spån i burarna längre utan något trä, så det luktar inte äckelpäckel om kaninburen som det har gjort förut. Ja, en kanin får det nog bli! En kanin eller en ekorre.. Så, nu kan jag sätta mig och vänta på protestsamtalen med övertalningar om varför jag inte ska skaffa någon kanin ;-)
 
Idag var Melwin på sitt första tandläkarbesök och han var så duktig!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0