Helgen

Vår lugna, oplanerade dag igår blev en ganska välfylld dag ändå. Först smet jag iväg själv ett par timmar. Jag åkte iväg och simmade och sedan blev det lite bubbel och bastu. Så skönt! Dessutom välbehövlig "träning" eftersom jag slarvat hela veckan. Lite senare på eftermiddagen gick jag, Melwin och M´s kusin Simon på teater. Melwins kompis/vår granne Alicia och hennes mamma var också med. Senare på kvällen skulle jag och Tuva åka till Petra och vara barnvakt åt Lova. Det gick jättebra, jag och Lovas "morfar" Erik, som också var barnvakt redde, ut det så bra så, allt med småluvorna!

Det blev en sen kväll igår och jag har varit så trött idag, trots sovmorgon! Björn, Melwin och Tuva åkte iväg till farmor och farfar och har varit där hela dagen. De hade varit ute och åkt båt och lekt massor utomhus. När de kom hem runt halv sex sov Melwin och var helt omöjlig att väcka. Så det är nog bäst att jag går och lägger mig nu, för det lär ju bli en vääldigt tidig morgon imorgon!

Men först - kladdkaka med AfterEight




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0