Ofrivillig träning

Idag tog vi en dagisfri dag. Vi låg och drog oss i sängen till 9 innan vi gick upp och åt frukost. Runt halv 12 träffade vi Petra, Gusten och Lova. Vi spenderade hela dagen i lekparken, stack bara upp till centrum och åt lite emellan och sen tillbaks till lekparken. Vi var där ända tills Björn kom och hämta oss efter jobbet, runt halv fem.

Idag i lekparken började Melwin leka med en tjatig unge. De åkta rutschkana. Den bestämda lilla ungen sa till mig att jag skulle ta emot henne när hon kom ner. Ja snäll som man är skulle jag göra det, men hon böjer fram sitt huvud så hon smäller till mig rätt på kinden med sitt hårda huvud - AJ! Det gjorde så ont och jag fick blodsmak i munnen. Det är tacken det!

När jag gick upp imorse var jag väldigt pigg och utvilad och tänkte att jag skulle träna på kvällen. Efter fyra timmar i lekparken kände jag inte alls för att träna längre, så jag åkte hem med siktet inställt på att avboka step up:en jag hade anmält mig till. Det var bara det att när jag kom hem var det för sent att avboka, så det var bara att hoppa gympadojjorna och sticka iväg. Jag kom fram till att step inte är min grej. Jag är så otroligt dålig på koordination. Jag vill inte tänka - jag vill träna!

Nu är det dags att sova, klockan ringer 05:45 imorgon. Varför? Det berättar jag imorgon..

Melwin gungar "enda upp till himlen"

Lova tar det lite lugnare

"Spindelmannen-nätet"

Lilla Jag vaknade inte förrän det var dags att åka hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0