*phew*

Det var skönt! Provade box idag och om step inte var min grej - då var det här det! Så kul! Jobbigt dock, kommer nog ha svårt att röra armarna obehindrat imorgon.. Det enda som saknades var lite kondition, men vi hoppade upp på löpbandet i 10 minuter efteråt så fick vi lite av det också! Det är det som är så bra med att ha en träningspartner, man triggar varandra att orka lite till. Jag håller ju som sagt på och provar mig fram lite nu vilken som ska bli "mina" träningspass. Nästa på tur är på torsdag - Bodytoning (styrketräning med aerobics eller step up som uppvärmning). 

Nu ska jag äta massa mackor och kolla på först Desperate Housewives och sen One Tree Hill. Mysigt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0