Städdag

Blev ingen uppdatering igår. Hade världens städdag så jag kollade inte en sekund på varken tv eller dator!  Det var dock inte det lättaste att städa med båda små hemma, runt 12.30 blev jag klar med första rummet och då hade jag hållt på sen 8.30. Igår när vi kom till dagis hann vi inte mer än att öppna dörren så ser vi en tjej på dagis står och spyr rätt över frukostbordet. Blä, det vill vi INTE ha, så jag tog mina barn och sprang hem igen. Då kände jag att det nog var ganska bra att jag var lite slö i torsdagsmorse. Hoppas, hoppas vi slipper åka på denna vidriga sjuka!
 
Nu ska Björn och Melwin åka iväg lite så jag kan fortsätta min städning. Senare idag ska jag hämta Elin och farmor så ska de vara här ikväll när jag och Björn går på 25-års fest. Det blir ju spännande, det var ju ett tag sen man var på partaj. Men jag tar bilen bort så jag snabbt kan komma hem om jag behövs här hemma, tänkte inte att Tuva skulle få flaska utan jag kommer hem om hon vaknar och är hungrig. Men hon brukar ju somna runt 20.00 och sen sover hon till runt 03. 

  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0