Var kommer den ifrån?

Alltså, var i tusan kommer den ifrån, den här jäkla magsjukan! Och varför får alltid JAG den? Jag tvättar händerna ungefär 100 gånger om dagen ju..  Det är fjärde gången i år jag har maginfluensa! Melwin har ju inte varit sjuk. Björn fick vara hemma från jobbet idag för jag kan inte resa mig upp. De berättade på dagis att när de gick hem på torsdagen var ingen sjuk, på fredagen var 15 (!)  barn sjuka på hela dagiset!! Det hade i alla fall gått över på något dygn så det var inget ihållande.

Det gick i alla fall bra för farmor och Elin att vara barnvakt. Jag var bara borta 3 timmar så barnen sov hela tiden.

Igår var jag, barnen och farmor och uträttade lite ärenden, bland annat fick Tuva en jättemysig fårskinnsfäll. Kan ta bild på den sen! Nu, vila!

Höstklädd kille

Fick snygga pjucks i födelsedagspresent

Barnen på väg ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0