Lekparken

Den här dagen började väldigt rörigt med krossade ägg (inget ovanligt i och för sig) och sura miner. Men efter några timmar på dagis var det bättre igen. Melwin har ätit väldigt dåligt idag med, tredje dagen idag. Varje morgon känner jag honom i pannan det första jag gör för att jag är så säker på att han börjar bli sjuk, men än har det inte varit något *pepparpeppar* Det verkar inte bryta ut på mig heller, känner mig bara sådär halvseg.

I alla fall så blev eftermiddagen bättre och vi hoppade i gummistövlarna och stack ner till lekparken ett tag. Precis när vi kommer hem fick vi besök av Petra, Gusten och Lova så Melwin fick lite sällskap i den dagliga målningen och Tuva fick en kompis att titta på. Jag har precis kollat på Desperate Housewives, det är ju en helt underbar premiärvecka den här veckan, alla bra serier drar igång! Måste verkligen skaffa mig en inspelningsbar boxer nu =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0