Måndag..

Så där, det var den dagen. Ligger här nu i sängen med Tuva. Det blev lite knas med hennes sovtider idag så hon har inte somnat för natten än. När det är så fint väder som det har varit är vi ju ute hela dagarna och då blir det ju att hon sover lite mer än hon brukar göra.

Idag har vi som sagt haft ytterligare en utedag, inte mycket spännande har hänt. Melwin och grannbarnen har ju kommit på en ny grej, de målar med vattenfärger utomhus. De målar allt de hittar: löv, stenar, pinnar och kottar. Allt är så färgglatt nu så. Det andra nya är att tävla på bobbycars/skateboards nerför den lilla backen här. Det tjuts ungefär 20 gånger om dagen när de ramlar eller förlorar eller vill ha varandras bilar. Men det hör väl till =)

Barnens mormor, gammelmormor, moster och kusin var här en sväng och hälsade på - jättetrevligt! Kusin Lova fyllde ett halvår idag och har börjat käka smörgås, stora tjejen!
 
Jag avslutade min dag med ett träningspass, Easy Line (cirkelträning). Kommer förmodligen inte kunna röra mig imorgon!
Sov gott!! 

Tuva ligger här bredvid mig

Pappa Björn har ju inte blivit nämnd här en endaste gång, så här får han vara med på en liten bild i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0