80-tals gympa

Vilken natt! Tuva ville inte alls sova utan låg bredvid mig och lät som en gnisslande dörr. Till slut fick jag ge med mig så gick vi upp en stund. Vi busade litegrann och så fick hon lite välling, sen somnade hon som en stock. Klockan var dock runt halv fyra då så jag tog mig en rejäl sovmorgon idag, gick inte upp förrän runt 10. Det är ungefär vad mitt samvete klarar av, kan ju inte kasta bort hela dagen heller!

Idag är det Söndag och som vanligt på söndagar är det gympa*2. Först går vi på familjegympan jag och Melwin tillsammans, sen är det min gympa klockan sex. Ska bli jättekul idag för de har nämligen 80-tals weekend på badis. Alla ledare ska ha 80-tals kläder och även musiken kommer vara inspirerad av det härliga årtiondet =) Jag skippar dock utklädnaden!  

Kommentarer
Postat av: Mamma & Bullen

Tack för din söta kommentar :)



80-tals inspirerad gympa låter superkul!

Vart går du någonstans? :)

2009-02-08 @ 11:38:02
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Morbror

Du får ju börja skriva lite grann syster! Jag tittar ju varje dag nu!



MVH Morbror Jim

2009-03-03 @ 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0