Here i am..

*phew* Kom precis hem efter en dust med Melwin. Hans treårs trots utvecklingsperiod har varit ganska.. äh, den har varit skitjobbig, rent ut sagt! Under hela den här perioden har han även ätit väldigt dåligt. Sen för några veckor sen började han helt plötsligt äta jättebra. Han åt upp nästan alla måltider och började till och med fråga efter mat själv, vi som trodde att han inte hade några hungerskänslor i kroppen! Men så nu i veckan har han varit sjuk och ätit väldigt dåligt igen - och idag kom det tillbaka! Världens utbrott! Så även om allt inte handlar om hur mycket han får i sig så ser jag i alla fall väldigt starka samband mellan mätt unge och glad unge. Så idag blev den en fredagskväll utan fredagsmys!

I veckan har vi som sagt varit sjuka. Eller, vi och vi, alla har nog haft det utan jag *pepparpeppar* Just nu är det Tuva som har feber och snuva. Dessutom har hon lite tandproblem. En tand har precis kommit upp (den tredje där nere) och en till är nästan uppe.
 
Imorgon ska jag iväg och se på revy samtidigt som jag äter trerättersmiddag. Det ska verkligen bli jättekul. Och gott. Ska ta lite bilder och lägga ut imorgon. Annars har det varit mycket nu. Från att i stort sett inte varit ute alls på över ett år, har det varit något varje helg. För tre helger sen var jag ute på O´learys och käkade med en kompis, efteråt tog vi en tur på byn (och det var precis lika dött som jag kom ihåg att det var). För två helger sen var jag och käkade på O´learys igen, men då tillsammans med Björn, Pernilla och Micke. På lördagen då samma helg var det 25-års fest i stan. Förra helgen tog jag och Petra en paus från hemmet och stack ut på Hotellet. Och så imorgon ska jag bort igen. Men nu är det lugnt, nu ska jag bara sitta hemma och plugga fram tills 30-års festen den 7:e mars...   

Här kommer lite bilder. Det är nog mest Tuva, men det beror på att Tuva är i linslusstadiet medan Melwin inte vill vara med alls!





              
                                                                           *Klicka på bilderna för att se dem större*


Kommentarer
Postat av: Mamma & Bullen

Melwin & Tuva, vilka fina namn! :)

2009-02-07 @ 15:41:40
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0