Fel adress till tomten?

Idag när jag skulle sticka till träningen så insåg jag att jag inte äger några varma skor. Jag har ju stövlar som jag oftast använder till vardags, sen har jag ju vinterskor som jag använder när jag är ute och leker i snön. Det jag saknar är det mittemellan. Känns lite kallt att gå med vanliga gympadojjor nu när det är runt 14 minus grader. Visserligen hade jag önskat mig ett par i julklapp, men kommunikationen emellan mig och Tomten verkar inte ha varit så bra..

På önskelistan: 

I paketet:
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Emma!

Du är så rolig, jag höll på att skratta ihjäl mig när jag först tittade på vad du önskat dig och sedan såg bilden på vad du fick. Snacka om kontrast, men det är ju så i alla fall att det är tanken som räknas, eller hur?

Kram mamma

2009-01-07 @ 17:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0