Levande och bloggande

Nu är jag tillbaka. Jag skriver nu med ett externt tangentbord. Det känns som att hela meningen med laptop har liksom försvunnit. Först förstörde jag min trådlösa anslutning och får gå omkring med en jättelång sladd som går sicksack runt hela lägenheten. Sen hände den lilla incidenten med tangentbordet och jag fick plocka fram det externa tangentbordet med tillhörande mottagare. Mycket sladdar, mycket osmidigt.

Egentligen hade jag tänkt att sluta med bloggandet, men det är ju så kul! Jag tänker fortsätta, men det får bli som det blir. Det är så mycket annat nu som tar min tid för tillfället, saker som:
* Jag har börjat plugga
* Jag har en fest att planera
* Jag har en flytt att tänka på (radhuset är alltså sålt)
*
Jag har, hör och häpna, en hel del egna, sociala grejer inplanerade =) 
.. ja och så klart så har jag ju mina små barn och mitt hem att sköta om.

En kul vår, med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Välkommen tillbaka :) Du får inte lägga av med bloggandet så det kändes bra att du skrev att du skulle fortsätta. Va kul att ni fick radhuset sålt, vart flyttar ni? Visst var AA bra igår? :) Ha det bra! Kram Victoria

2009-01-21 @ 10:26:45
URL: http://victoriateodorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0