Ska vi slå vad?

Melwin har inte varit sjuk på hela hösten eller vintern, mer än någon förkylning *pepparpeppar*
Den här helgen har vi massor planerat och barnen ska vara hos barnvakt. På fredag ska vi gå ut och äta med Björns gulliga syster och hennes man. Melwin ska då sova hos sin moster Jessica medan Tuva får vara hos en annan moster, Petra. Tuva hämtar vi efter middagen.

Kvällen efter kommer barnens mormor och bonusmorfar Erik hit och är barnvakt medan jag och Björn sticker iväg och roar oss =) Jag beger mig på 25-års fest medan B ska bubbla och spela TV-spel.

Så, Melwin har inte varit sjuk på vääldigt länge och vi har massa planer i helgen. Förstår ni var jag vill komma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0