Upp i ottan

Datan fick följa med till sängen en liten stund. Jag har krupit ner och alarmet är påsatt. 04.40 ringer klockan. Efter det brukar det bli åtminstonde 2 "snoozningar" innan jag masar mig upp. Då har jag ganska exakt en halvtimma på mig innan jag måste åka till jobbet. Först klär jag på mig, sen yrar jag omkring och letar efter ett par svarta strumpor. När det är färdigt spenderar jag cirka 15 minuter på att försöka se ut som en levande människa med hjälp av lite smink. Jag upptäcker att klockan är alldeles för mycket, hoppar i skorna och springer till bilen samtidigt som jag slänger i mig en frukt. Samma sak, varje morgon. Så klarar jag av de tidiga morgnarna.  


Kommentarer
Postat av: Clara

Varför måste du ha svarta strumpor?

Hu gjorde du bilden på Tuva?

2009-07-22 @ 17:33:27
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0