När ödet talar

*snyft* Jag är så ledsen nu. Jag hade tänkt börja mitt nya liv imorgon. Ni vet, så där som man planerar varje Söndag. Att i och med den nya veckan ska jag äta nyttigt och träna massor, massor. Just därför, för att jag ska bli så nyttig nu, skulle jag avsluta den här veckan med en underbar Ben & Jerrys glass. Så nu när jag skulle ta ut den ur frysen för att den skulle bli lagom mjuk så hittade jag den inte någonstans. Då har den aldrig kommit till frysen! Så vill jag ha den idag får jag dricka upp den, för den kommer nog inte hinna frysa. Och imorgon kan jag ju inte äta den, för då börjar ju det nya, hälsosamma livet.. Det är så synd om mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0