En liten update

Kom precis hem från ett Easy Line-pass. Det gick så himla segt idag! Det är 18 stationer sammanlagt och jag gick hela andra varvet och räknade ner hur många det var kvar. Men men, nu är det gjort och jag kan känna mig nöjd med mig själv =)

Har ju inte skrivit på ett par dagar. I torsdags var vi ju då som sagt och kollade på en lägenhet. Den kändes väl helt ok, men jag tycker att den ligger lite avsides. Vi är ju så bortskämda där vi bor nu, 1 minut till dagis och 5 till centrum. Skulle helst vilja hitta en lägenhet här någonstans, men det är bara insatser här omkring och det är ju det vi inte ska ha! Får väl hoppas att huset vi förhoppningsvis hittar någon gång, ligger här någonstans. Men tillbaka till lägenheten då, vi måste bestämma oss ang. den nästa vecka. Vill vi ha den får vi skriva på kontraktet att vi kan vänta enda till 1 april, men vi måste flytta in senast då. Så får vi inte våran såld så sitter vi med en lägenhet också. Det kanske känns som jättelångt bort till 1 april, men med uppsägningstider och så är det ju inte så långt.. Aja, vi ska i alla fall ringa mäklaren på måndag. Antar att allting går väldigt snabbt efter det..

Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på denna blåsiga lördag. Behöver väl fixas en hel del innan mäklarfotografering, men det är ju inte det enklaste när man har lille vild hemma! Känns mest som att jobbet går bakåt när han sätter igång. Vi får se vad vi hittar på! Här kommer lite bilder på "småluvorna"

Tuva med 3 månader äldre kusin Lova





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0