Ge mig lite disciplin!

Jag har så mycket att göra just nu, men inget händer liksom. Känns som att vad jag än gör så finns det något annat jag behöver göra mer. Jag måste borde verkligen komma igång med skolan ordentligt nu i alla fall. Jag bestämmer ju takten själv, så tar jag all ledig tid jag kan så är det ju snart färdigt.

Igår stod det i alla fall i tidningen att man ska få ändra timmarna på dagis. Nu går han ju 5*3 timmar (8.15-11.15) vilket är helt värdelöst. Det är varken bra för Melwin, Tuva eller mig. Man hinner ju ingenting på de här timmarna och Melwin blir ledsen för att han inte får äta på dagis. Ändras tiderna blir det mellan 9 och 14, 3 gånger i veckan.

Nu är det dags att ringa och väcka storasyster Petra. Tuva ska vara där en liten stund medan jag går och simmar. Om jag hinner det nu, blev lite sen. Disciplin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0