En rak höger..

vill jag ge till den idiotiska pappan som lämnade sina två små barn ensamma i en bil idag! Barnen, den ena var bara en bebis, den andra runt 2 år, satt helt ensamma i en svart Audi A6 på Ingelsta idag runt 16. Bilen hade tonade rutor. (Skriver alla detaljer OM någon mot förmodan skulle kunna lista ut vem det är och sen ge honom en rejäl utskällning) Billarmet hade satts igång och båda barnen var livrädda och skrek för full hals. Han var minst borta  10-15 minuter (det var så länge kvinnan som meddelade mig hade stått där). Han lunkade sen lugnt ut från Jula och hade ingen jävla aning vad hans stackars barn hade fått vara med om! Det finns absolut ingenting inne på Jula som kan vara så jälva viktigt att lämna sina barn för! Jag var tyvärr inte där när han kom ut, men jag hoppas den där kvinnan som stod och höll koll på barnen hade några väl valda ord att förmedla! 

IDIOT!

Kommentarer
Postat av: Clara

fy fan!

2010-04-05 @ 10:39:52
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag behöver verkligen hjälp med att välja balklänning, har beslutsångest .. Gå in på min blogg och skriv en kommentar om vilken jag ska välja under inlägget "vilken av dom" . Tacksam för hjälp! Love Hanna



www.hannaturneus.blogg.se

2010-04-08 @ 10:43:19
URL: http://hannaturneus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0