Plask och lek

Melwin och Tuva ligger helt däckade efter en förmiddag på badhuset idag! Melwin som inte har sovit middag på ungefär.. 3 år(?!) har sovit nu i snart 2 timmar! Tuva slocknade på soffan och ligger där och snarkar lite. Det var faktiskt premiär för Björn på badhuset idag. Han brukar skylla på att han är allergisk mot klor, men de använder inte ens klor i det här badhuset så den ursäkten funkar inte längre! Det märktes att vi är där alldeles för lite, i början var de jättelarviga, Tuva ville knappt vara i vattnet. Men det släppte efter en stund. 

Igår var jag så sur för att jag inte hade någon kamera med mig när de bowlade för första gången, så jag var extra noga med att ta med mig den idag. När jag väl ska ta kort upptäcker jag att minneskortet sitter kvar i datorn som ligger hemma. Pucko!

Nu ska jag passa på och vila lite med. Vardagslyx med tupplur mitt på dagen! 


Kommentarer
Postat av: Clara

Nej för det är saltvatten :)

Var ni på Kungsholmen? Min bror jobbar ju där, bartender. I morgon blire finspång döö ;)

Puss

2010-04-26 @ 21:45:24
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Clara

Haha, ja vad kul =) Han är grymt duktig bakom bardisken! Inga jävla ottendrinkar där inte.

2010-04-27 @ 07:29:29
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0