Dagen idag..

.. har varit väldigt vanlig. Tuva var feberfri när hon vaknade och förblev så hela dagen. Så runt 13 blev det lite segt att gå hemma, så vi packade in oss i bilen och åkte till Skärblacka. Närmare bestämt till storasyster Jessica som fyllde 25 i år igen! ;-)

Hem, lämna av barn och sen vidare till träning. Jag var så otaggad innan och ville helst av allt slippa, men efteråt var det så skönt! Jag bara ville träna mer och mer. Men det gjorde jag inte, såklart! Men mitt schema för april ser så mycket bättre ut än det har gjort senaste månaderna, så jag kommer nog ha tid till ett liv utanför jobbet och därmed träningen! 

Nu ska jag sätta mig och kolla på Andra Avenyn. Det är väl jag och alla pensionärer som följer den serien..


Äggmackor och ett stort glas kall mjölk - mums efter träning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0