After-school

Nu sitter jag här och äter min frukost i lugn och ro, laddar för att plugga i några timmar. Bara 16 dagar kvar till första tentan nu! Först ut är Företagsekonomi och några dagar senare är det dags att tenta av Informations Teknologi. Det gäller verkligen att klara tentorna vid första försöket, annars får man så mycket mer att tänka på till nästa tentatillfälle. Men jag har nog aldrig förut kämpat så hårt för något. Jag har dessutom aldrig känt sån rädsla för att misslyckas. Klarar jag inte skolan kommer mitt självförtoende sjunka till minus, man kommer känna sig värdelös gentemot alla som tror på en. Dessutom kommer jag få en ganska saftig räkning från CSN som kräver tillbaka alla pengar fått hittills. Så det finns inga alternativ, jag måste klara det här!

Ikväll blir det after-school med klassen. Jag sitter och klurar på en liten lek att köra under middagen. Hoppas alla går med på det, trots att vi inte känner varandra så väl än. Men det blir nog bra! Vi börjar med mat på Harrys, så får vi se sen var kvällen slutar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv. Absolut! Jag jobbar ju natt så vi hinner äta något gott innan jag sticker :-)

2010-10-15 @ 11:22:54
URL: http://theheadrush.blogg.se/
Postat av: Jennie

hoppas du får en mysig kväll

2010-10-15 @ 19:29:45
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0