Sista-minuten present

Om du, liksom jag, har lite svårt att planera ibland så har jag hittat den perfekta presenten! Den här passar särskilt bra om du har någon som du inte träffar, men ändå uppvaktar. Nämligen: Presentkorts-sms! Hur smidigt som helst! Du väljer bara vad du vill ge och hur mycket du vill lägga (som på ett vanligt presentkort) och sen skickar du iväg. Mottagaren får en kod via sms som går att använda som presentkort. Jag har hittat några ställen som har den här tjänsten och jag tror det kommer bli fler och fler! Faktum är att jag har skickat iväg två sms idag, ett med presentkort på bokus.se och ett som mottagaren kan byta ut mot en påse bullar!

För presentkort på Indiska, klicka här!

För presenkort på Bokus, klicka här!

För presenkort på Fritidsresor, klicka här!

För presentkort på lite smått och gott, klicka här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0