Första etappen avklarad

*phew* Nu är första visningen visad. Skööönt! Jag har verkligen slitit som ett jäkla djur i en hel vecka! Det är så fint här hemma att jag knappt ville komma hem igen, det blir bara stökigt igen ju =) Men jag måste åtminstonde försöka hålla det så här tills på torsdag då nästa visning är. Jag tror visserligen inte att det kommer så många då, det är om någon från idag vill se lite mer innan de bestämmer sig. 

Igår var verkligen en jättejobbig dag. Jag hade ganska mycket kvar att göra, Melwin var helt upp och ner och bara förstörde saker och kastade runt på allt han fick tag på. Jag var väldigt stressad och trött (Tuva vaknar ganska mycket om nätterna) och var inte alls på det bästa humöret. Jag fick något slags nervsammanbrott och sa och gjorde saker som jag ångrar jättemycket. Det blir så jobbigt, man kan liksom aldrig göra det ogjort/osagt. Naturligtvis har jag inte slagit någon eller så, det är bara det att man har ju vissa personligt dragna gränser för vad man gör och inte gör som förälder och de gränserna överskred jag. Men inte ens mammor är ju felfria, eller?

Nu sitter jag här och gör absolut ingenting. Jag har inte ens kollat på teve på en vecka, det är inte likt mig. Ska kolla på The Hills  och sen vila lite innan jag måste släppa in min hemliga gäst som kommer inatt =)

Och förresten, special thanks to Petra och farmor som har hjälpt till så mycket nu -TACK!

Försökte ta kort på Petras urmysiga adventsfönster, men mobilen gör
det inte riktigt rättvisa

Min lilla bebis ser ut som en jätte bredvid (3 mån äldre) kusin Lova

Mina hjärtan (och farmors lilla fot)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0