Oj..

så himla dåligt det var med uppdateringen här! Det är väl alldeles för mycket jul i vårat hus nu =) Ska försöka bli bättre! Men det är ju faktiskt så, som jag sagt förut, att dagarna ser ganska likadana ut. Men lite har väl hänt! 

I onsdags hade Melwin luciafirande på dagis. Det är så himla kul att se alla söta lucior och tomtar och allt vad det är. Melwin ville också ha "ljusstake på huvet" först, men ändrade sig när när bästa kompisarna på dagis skulle ha tomteluvor. Skönt det, för vi var inte riktigt överens där, jag och Björn, huruvida han skulle få vara lucia eller inteKlart han ska få vara lucia om han vill, tyckte jag. Vad tycker ni? 

 I alla fall blev det en liten tomte till slut. Världens busigaste tomtegäng blev det. Melwin är ju en liten pajas, ska vara med på allt och är inte rädd för att börja prata inför hela publiken. Lägger ut lite bilder så kan ni se hur framträdandet gick: 

Allting börjar lugnt..

Triangel-ansvarig

Sätt dig på bocken och håll dig i rocken.. eh, ja, ni ser ju..

Det bjöds även på lite tomte-brottning

Avslutningsvis ramlade de Tre Tokiga Tomtarna ut..




Kommentarer
Postat av: Clara

Jag tycker som du, han kan väl få vara lucia om han vill. Varför fördjuda något som inte är så viktigt och som bara är en gång om året. Jag skulle säkert föreslå tomte, stjärngosse lr en söt pepparkaka =) Tror dock att Jimpa skulle protestera mot lucia, haha. Hörde om en skola där en kille hade blivit framröstad till att vara lucia, då sa rektorn ifrån. Det måste ju varit mellan eller högstadiet, när man endå röstar fram en lucia. Hm, då tycker jag att det är en annan sak när man är lite äldre.. dubbelmoral eller!?

KRAM

2008-12-16 @ 10:57:33
Postat av: Morbror

Haha ja min lilla joker är vad han är=D

2008-12-22 @ 01:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0