Ledig dag!

Idag när klockan ringde var jag så himla trött och barnen låg och sov så sött, så vi bestämde oss för att vara lediga idag. Vi har haft en mysig dag med pyssel, bak och utelek. På eftermiddagen kom farfar och hämtade Melwin så han fick vara där och leka ett par timmar. Han tyckte det var jättekul, han skulle snickra sa han och letade upp alla sina plastverktyg. Det börjar nog bli dags att inhandla ett riktigt verktygsbälte tror jag. Nu sover båda barnen gått i sina sängar! Ja det händer ju inte så mycket här om dagarna, så jag lägger upp lite bilder istället. 

I mitten av november ska förresten Björn åka på utomlandsjobb. Han ska till Amsterdam och jobba i några veckor. Någon som vill hålla mig sällskap? C".) 

Så här tokigt kan det bli när pappa sköter påklädningen
 
Melwin hjälper kussen Lova att ta fart

Tre generationer brudar: Mormor med Tuva, gammelmormor med Lova

Målning dagarna i ända

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0