Konsten att planera

Jag är expert på dålig planering! Eller, jag är väldigt bra på att planera - men dålig på att hålla planerna! Till en början brukar det alltid låta så bra. I så och så god tid innan ska jag baka eller laga maten eller vad det är som ska fixas. Istället slutar det med att jag står där klockan 10 på lördagen, gästerna kommer klockan 14, och har ingenting färdigt. Familjen ser jag inte skymten av eftersom de har gömt sig - jag är vid det laget ett monster. Det är allas fel, allas utom mitt såklart, att inget är färdigt! Får sticka till affären i sista sekund och köpa någon sista-minuten lösning (a la potatissallad och rostbiff).
 
Därför är jag idag väldigt stolt över mig själv idag! Jag har nu, hela 4 dagar innan Tuvas dop, ringt runt och beställt det som ska beställas! Så, nu är det inte längre mitt ansvar att fikat blir klart i tid..


Kommentarer
Postat av: Clara

Ja just det, kyssningen ja!

Den hade jag glömt bort.. då blir det mer bilder, om jag hittar dom.. nästa vecka jobbar jag onsdag 8.30-14.30 du då?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0