Träning!

Vilken underbar känsla det är att sätta sig ner, nyduschad, efter ett träningspass! Jag var lite deppig tidigare idag, tyckte allt kändes så tråkigt. Men nu efter träningen är det som bortblåst! Träning borde verkligen skrivas ut på recept till alla dem som känner sig lite nere och höstdeppiga! Spelar ingen roll om man bara går en promenad, tar ut sig på gym eller går på pass - bara man gör någonting. Underbart!

Annars har vi haft massa besök idag. Först kom Jessica och Hugo, de följde med och hämtade Melwin på dagis. Sedan kom även mamma, Petra och Lova. Så trevligt så, dagen gick på ett kick. De gjorde dock anspråk på kakan jag bakade igår, så det var bara att erkänna: Den var kolsvart i botten! Men det avskrapade översta lagret var gott ändå!

Nu ska jag äta supergoda frallor med goda pålägg, blir alltid superhungrig när jag tränat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0