Tyst helg..

Jag har varit så dålig på att uppdatera nu i helgen. Delvis beror det på att Melwin har pillat bort min Space-knapp, så nu måste man trycka jättehårt för att få mellanslag. Det är såå frustrerande, jag skriver ju jättefort annars!!

Så helgen då.. i lördags hade vi gårdsstädning här ute. Klockan 9 var gick alla omkring här ute i arbetskläder och högg ner träd och grejer. Det är ju jättetrevligt, men det är synd att de som inte kommer är dem som man inte pratar så mycket med annars heller. Men det är väl så det är, vissa är mer utåtriktade och pratglada än andra. 

Igår var jag och Melwin på familjegympa. Han har ju inte varit på något sånt sen han var runt 2 år. Då märktes det att han var för liten, ville inte alls göra som de sa och sprang bara omkring i sin egna lilla värld. Men nu märktes det att han var äldre, han tyckte att det var jätte kul. 

Det är operation tangentbord nu. Skriver mer när jag lyckats fixa till det, annars finns risk att hela datorn slutar fungera!         

Duktiga grabbar gårdsstädar
  
Hög koncentration
    
Och jag, jag har blivit så här stor..
      
men lite vingligt är det allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0