Fullspäckad vecka..

I väntan på inskolningen som sker nästa vecka så kommer jag inte jobba några vardagar, utan bara helger. Men det är full rulle ändå. Idag har jag redan haft besök av söta Louise som kom och hälsade på lite nu innan alla jobb och skolor drar igång. Sedan var även Jessica och Hugo här en liten sväng. Senare i eftermiddag kommer lilla pappi hem från Norge och stannar till här en stund innan han åker vidare till Norrköping.
 
På torsdag är det ju min födelsedag, så det blir firande både onsdag, torsdag och fredag - och då har jag inte ens planerat in något för kompisarna än! Men jag har varit så bekväm att jag inte har bokat in något firande hemma hos oss i lägenheten, det känns väldigt skönt. När jag fyller är det ju bara 11 dagar kvar tills Melwin fyller, det blir nog tillräckligt med folk här då. Nej utan på onsdag firar vi med Björns familj, åker ut till hans föräldrars hem på landet och grillar och har det mysigt. Torsdag (den riktiga dagen) firas med "pappa"-sidan. Vi hade tänkt gå ut och äta på någon restaurang. Har inte riktigt bestämt vilken, men jag tycker att den här verkar väldigt mysig. Fredagen spenderas med "mamma"-sidan, vi ska vara i Eriks trädgård och mumsa på.. något som jag ännu inte har kommit på! Några förslag? 

Kommentarer
Postat av: jenny

hej hej ! jag skrattar varje gång jag läser din blogg xd. jag kanske e med på fredag. grattis i förskott om vi inte ses xd <3 kram

2009-08-03 @ 21:19:35
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0