Presenter i förväg

Åh, idag har haft mitt allra första 25-års firande. Vi var hos Björns föräldrar tillsammans med Björns syster, hennes man och tre barn. De bor verkligen jättemysigt ute på landet. Vi grillade och barnen badade. Så fick jag ju mina presenter! Världens bästa, här är vad jag fick:


Superfina krukor från Cult..

..och en liten minidator! Hur bra som helst!! Och hur söt som helst =)
Jättesmidig att ha med sig! Jag blev så glad! Kan ta en bättre bild imorgon
så man får se hur liten den egentligen är.

Det var verkligen en perfekt present till mig! Här kommer lite fler bilder från vår eftermiddag:

Medan Björn tog befälet över grillen..

..stack vi ner till badplatsen.

Alla kusinerna (och Pernilla som håller i Tuva)

Liten tjej på stora äventyr

Jag har haft en helbra "dan-innan" födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Clara

EMMA GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!

ringer i morgon!

------Puss & Kram

2009-08-06 @ 23:30:00
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Fia

Ååå vilken härlig dag ni såg ut att ha! Jag får väl skämmas lite och säga GRATTIS i efterskott =)



Jag såg på NT vad mycket hagel ni hade fått i finspång! Helt sjukt! Ha det bra gumman!

Kram Fia

2009-08-14 @ 11:10:06
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0