Mitt i natten..

..känns det som att klockan är! Jag har suttit framför datorn i massor med timmar, sen barnen somnade. Nu är jag jättetrött. Jag har i alla fall kommit igång ordentligt med skolan nu, känner jag. Jag skrev en uppsats om Finspång (från jordbruk till industrialisering till det moderna samhället). Inte det roligast ämnet att skriva om. Men oftast när jag har varit så här dålig som jag varit nu, och bara skjutit upp sånt som jag borde ha gjort för länge sen, då brukar jag ändå känna att: "Gud vilken tur att jag inte gjorde det här tidigare, då skulle jag nog inte ha blivit lika nöjd som jag blev nu". För det blev jag. Supernöjd!   

Kommentarer
Postat av: joyce

Hey



Behöver du en ny mascara ?

Var med å tävla nu om denna perfekta mascaran från YSL?



KRAM

2009-02-06 @ 13:00:08
URL: http://shppingholicmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0