Uppe med tuppen.. eller till och med innan..

Att jag har sovmorgon från jobbet innebär naturligtvis inte att jag har sovmorgon från barnen. Klockan sex ville mina små guldklimpar gå upp. Jag gör allt för att förhala uppstigandet, men det går inte sen Tuva lärde sig klättra ner från sängen. Vad gäller Melwin är det ju bara knäppa på TV:n en stund så vips så har man en timma extra. Men men, jag maxar ju verkligen dagen!

Idag efter jobbet ska jag till min farmor. Hon ska bjuda på kvällsmat och jag ska träffa min söta faster Cissi som är där och hälsar på. Vi bor bara 20-25 mil ifrån varandra, ändå  blir det aldrig att man ses. Väldigt tråkigt tycker jag. Vi ska träffas imorgon med, men då hela familjen. Idag åker jag själv och man får ju en helt annan tid till att sitta och prata då. 


Nu är det dags för morgonbestyren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0