Jag försöker..

.. men när jag jobbar kväll finns det verkligen ingenting att skriva om. Jag går upp, fixar i ordning mig och barnen, lämnar barnen, åker till jobbet, jobbar till halv 8, åker hem och äter, fixar och donar, kollar på TV, går och lägger mig. Exakt så ser mina dagar ut.. typ.

Men idag jobbade jag dag. Hade en riktigt "vanlig" tid, 7-16. Men det blir en hel del pusslande ändå. Idag åkte jag direkt till Aktiv (där B tränar) och mötte upp min familj. Tog med barnen hem medan B gick in och tränade. Åkte hem och lekte i lekparken en liten stund, in och byta om, iväg och lämna barn och bil till B som tränat färdigt, blev upphämtad av Petra och vidare till Medley (där vi tränar) och köra ett Step pass. Instruktören hade ändrat koordinationen till idag och den var sjukt bra!

Vilket väder det har varit idag! Så soligt, så skönt. Man blir så glad! Men samtidigt blir jag avundssjuk. Blir avundssjuk på alla som kommer in och köper trädgårdsmöbler, studsmattor, pooler, grillar och allt annat somrigt. Jag vill också kunna köpa sånt! Eller, det kan jag ju såklart, men har ingenstans att göra av det..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0