Påskhelgen kom..

och påskhelgen gick! Själv spenderade jag denna högtid på Glada Rusta! Men vi hade påskmiddag i fredags med alla på mammas sida. Vi var sammanlagt 21 stycken, varav 5 är barn under 5 år. Det blir livat! Men det är väldans mysigt med.

Imorgon ska vi ha lite påskmiddag här hemma, men det blir lite lugnare. Då är det "bara" farmor och lillasyster (lillasysters PV?) som kommer på besök. Så nu har jag stått här och lagat massa mat, så nu är jag heelt slut!

Jag gillar verkligen påsken! Tycker nästan mer om påsken än om julen. Visst, stämningen och myset runtomkring julen går ju inte att slå, men självaste högtiden. Det är inte lika mycket stress, press och hysteri kring påsken. Det kan liksom få vara som det är. Vill man slänga upp några jäkla kycklingar kan man göra det, men det är ingen som tycker du är konstig om du inte gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0