Valborg!

Idag är det Valborgsmässoafton! Jag längtar så jäkla mycket till ikväll! Jag ska träffa några kompisar runt 5. Då börjar vi dricka. Sen tar vi bussen till folkparken i stan. Självklart dricker vi på bussen på vägen in också. Sen springer vi omkring där i folkparken, åker karuseller och dricker tills vi spyr i ett dike. Eller?

Kanske inte. Men jag längtar tills ikväll. Och jag ska träffa några kompisar. Tillsammans med våra barn. Och deras barn. Jag jobbar till 18.00, 18.30 skulle Cicci och Markku ha maten färdig. Potatisgratäng och fläskfilé skulle det bjudas på. Är det bra väder vallar vi barnaskaran upp till brasan. Bättre kan inte en valborg bli. 


Hur ska du fira din valborg?  



Kommentarer
Postat av: Clara

Haha, först tänkte jag; Aa vad kul, Emma ska till stan och festa loss! Men sen när jag fortsatte förstod jag att du var ironisk :) Vi ska till Sebbe och hans tjej och grilla och titta på eld. Bara att inse, vår tid i folkparken är över ;)

2010-04-30 @ 12:25:15
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Markku

Det var riktigt trevligt ikväll. Tack för sällskapet! :)

2010-04-30 @ 22:28:02
Postat av: Emma

Markku: Tack själva, både för god mat och trevligt sällskap! Görs om snart!

2010-05-02 @ 20:00:58
URL: http://emmaskaos.blogg.se/
Postat av: Clara

Ja det är jättefint där, landet vettu =) Blir så grymt sugen på hus bara! Men jag ska vara glad för våran balkong! När ska vi ses? Har du fått ditt schema? Jag har äntligen fått schema!

2010-05-04 @ 11:52:20
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Clara

Går inte att kommentera i ditt senaste inlägg..

Vi har varit i Jönköping och slappat =)

jaaa...den helgen jobbar ju jaaaaaag!!!! =) Fan!

Det är ju om vi skulle ta det en vardag den veckan du ska på bröllop? v 21 då. Min vecka är såhär, mån-ledig, tisd-skola, onsd-ledig, tor-jobb till 11:00, fred jobb till11:00. Välj o vraka ;) Saknar dig! Puss o Kram

2010-05-09 @ 19:08:14
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0