2010

Halva Januari har gått, halva återstår. Jag tycker att Januari är en så otroligt tråkig månad, Känns som 31 måndagar i rad. Julen är över och förbi och det känns som en evighet till våren. Det brukar inte vara så mycket som händer heller eftersom ingen planerar in något precis efter jul och nyår. Dåligt med pengar är väl ännu ett typiskt kännetecken för den månaden. Dessutom känner vi sitter fast, verkligen FAST i en för liten lägenhet. Måste flytta till större NU! Men det verkar vara dåligt med fyror här i hålan.. 

Så, nog med neggosnacket! Det är Januari. Årets första månad! Ett år fullt med möjligheter och utmaningar! Man är hoppfull, har förväntningar och har ännu inte riktigt brutit nyårslöftet. Dessutom börjar det rulla in massor roliga saker att se fram emot. Bland annat ska vi på två bröllop i år! Eller, ett bröllop och en bröllopsfest. Dessutom ska jag på Klassfest. Det är 10 år sen jag slutade 9:an, helt otroligt! Redan i Februari tar jag och Björn en barnfri hotellnatt och sticker iväg till Jönköping tillsammans med Ögge och Bella. Ja, vi har både stora och små händelser inplanerade. Det här blir nog ett bra år!  

Kommentarer
Postat av: Clara

När ni åker till Jönköping åk då till Roselundsbadet och gå på relaxavdelningen.... wonderfull ;) Men det kanske är en av planerna?

Har försökt ringa dig... men har du ingen telefon? puss

2010-01-17 @ 18:12:56
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Morbror

Tummen upp(Y)

2010-01-17 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0