Gaaaah!

Saker som har irriterat mig idag:

1. Att väckarklockan ringde fruktansvärt tidigt
2. Mitt hår är som en blandning mellan ett skatbo och Svinto
3. Barn som totalvägrar att klä på sig=man får böna, be och mordhålla
4. Att gå förbi carporten där vår stendöda extrabil står, för att fortsätta till bilen jag ska använda - som inte står i någon carport
5. Att när bilen är färdigskrapad och avborstad och man tror att man är i tid till dagis för en gångs skull, då flyger vindrutetorkaren iväg. Självklart den på förarsidan
6. Att jag inte vet hur man får dit den där förbannade vindrutetorkaren igen, så jag måste åka till Björns jobb och få hjälp
7. Att det ligger godis på bordet på jobbet som jag måste äta av
8. Blev sen hem från jobbet och missade Familjen Annorlunda 





Kommentarer
Postat av: Morbror

Efter regn kommer solsken:)<3

2010-01-19 @ 20:31:17
Postat av: annika

emmapemma! jag skulle nog få flipp om det där hände mig, känns som om du ändå kan hantera det med lugn! ;) PUSS

2010-01-19 @ 20:59:16
URL: http://aannikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0