Städlust? JAG?

Läggningsproceduren med min lilla sjukling blev alldeles för långdragen. Jag somnade troligen snabbare än vad hon gjorde och när jag vaknade var jag bara så där seg som man blir. Seg och godissugen blir jag när jag somnar sådär. Så städningen får vänta! Skulle egentligen fått besök imorgon av Clara, men eftersom Tuva som sagt blivit sjuk så sköt vi upp det lite. Så då sköt jag upp städningen med!

Istället sitter jag här och kollar olika framtidsvägar. Jag är så fruktansvärt kluven nu hur jag ska göra med mitt liv. Tänkte söka lite utbildningar till i höst, men om jag slipper pluggandet så gör jag gärna det. Vill mycket hellre jobba. Det bästa vore om man hamnade någonstans där man kunde lära sig på plats, learning-by-doing. Det gör mig inget att börja med jättelåg lön, sålänge chansen finns att jobba sig upp.

 

Men så ser det inte ut att bli, så nu ska jag fortsätta leta mig igenom alla KY/YH-utbildningar!  


Kommentarer
Postat av: Clara

Helt rätt, man ska inte städa om man inte vill :)

Ses nästa vecka kanske? Då kan vi fillura på utbildningar tillsammans! Glad Påsk

KRAM

2010-03-31 @ 08:35:02
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Clara

Och tisdag är den enda dagen jag går hela dagen i skolan... men vi får höras och bestämma.

2010-03-31 @ 09:34:53
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0