Grönsakspaj

Jag slängde ihop en grönsakspaj till lunch idag. Allting började med att M frågade mig varför vi aldrig äter spenat hemma. Eh.. jag har nog aldrig ätit spenat - någonsin! Så jag köpte hem lite spenat och hittade ett recept på grönsakspaj. Jag hade tänkt göra pajen i söndags, men när jag talade om det för M så svarade han: "Men jag vill inte äta spenat, jag undarde bara varför". Och så blev mitt middagsförslag totalt nedröstat!

Så jag gjorde min paj idag istället, den blev så fin!





Tyvärr såg den lite bättre ut än vad den smakade!



Kommentarer
Postat av: maria

Mmm, va gott det ser ut! Visste inte att du hade en blogg! :) kul ju! och så söta barn ni har!



men jo, det är jätte kul att plugga. det är bara själva grejen att man fasen inte har någon tid att plugga på kvällen.. det går liksom inte, bara om joel o agnes åker iväg. och jag kan ju inte skicka iväg dom varje dag! hehe.. =)



men man får ju sitta så mycket som möjligt i skolan helt enkelt, och ta vara på dagarna...



ses imorgon! =)

2010-10-05 @ 15:13:56
URL: http://mariiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0